maasstad
bimbo complex
i mm
Calypso Tunes: feest
met kop en een staart
HOLIDAY
ON ICE
Icoon van choreograaf Rogie
portretteert gewone mensen
The Cell met Jennifer Lopez
toont vooral mooie plaatjes
The Rosenberg Trio en
Jan Akkerman in Concert
film
preview
agenda
Filmhuis
Schiedam
stads j
gehoorzaal
theater
schuurkerk
WSSSSm
msgmmm
'Het lichaam als instrument om
dingen mee uit te beelden
hM
lifHi
wwPW Wl
liii 1 1
1Mil 1
v
8 t/m 12
novc
irdams Dagblad
Woensdag 1 november 2000
XQ57
ROTTERDAM - Het Rotter-
damse dansgezelschap Rogie
Company brengt vanaf za
terdag 4 november de nieuwe
voorstelling Icoon op de
planken. Samen met het eer-
der opgevoerde Panorama
vormt deze uitvoering het
tweeluik START, State of The
ART. Dit alles onder bezie-
lende leiding van Piet Rogie,
die over het algemeen wordt
betiteld als eigenzinnig. Zelf
denkt hij dat dit komt omdat
hij graag zijn eigen weg gaat,
en een persoonlijke stijl ont-
wikkeld heeft.
ROTTERDAM - Hoewel ze
doorbrak als actrice, was Jen
nifer Lopez de laatste tijd
weinig meer op het witte
doek te zien. De actrice, die
onder meer te zien was in Out
of Sight, stortte zich met suc-
ces op haar zangcarriere.
Haar debuut-cd On the 6
werd over de hele wereld
goed verkocht, en ze scoorde
een aantal hits. Nu is het weer
tijd voor films. Binnenkort
verschijnen The Wedding
Planner en Angel Eyes, en
een dezer dagen verschijnt de
thriller The Cell.
Boys don't cry
Felicia's Journey
twt
i-ssjsjs. gssS^s- -sSSsSSKs «8KSSk- «6S®Sx xjsssjfs
I
TR156XUAL C L U S N I C
ROTTERDAM - In WaterFront
donderdag vanaf 21.00 uur Vers
ui: de Maas met Untamed, Sydney
Bozo, Het Kees, Toner Low en dj
Diva. De entree voor deze avond is
gratis. Een dag later ook drie bands
op het podium aan de Boompjes.
The Stereo, Beaver Feaver en
Face Tomorrow zorgen voor een
stevig avondje. Aanvang 21.00 uur
en de entree bedraagt 12,50.
Diezelfde avond een tocht langs de
house-hoogtepunten van eind jaren
'80, begin jaren '90 tijdens Re-
Turn up the Bass! Dj's Retep en
B»ss draaien de plaatjes vanaf half
een. De entree bedraagt 7,50.
Zaterdag tenslotte Strictly Techno
Felling Tortured met dj Billy Nas
ty, al jaren toonaangevend in de
scgne. Zijn set begint om 22.00 uur
ert voor 17,50 kun je erbij zijn.
In Nighttown is het de week van
Kkne. Woensdag, donderdag en
vrijdag staat deze Nederlandse
band op het podium van Night-
tojvn. Op donderdag en vrijdag is
er na afloop bovendien een exclu
sive party waarbij Kane-zanger
Dinand platen zal draaien uit zijn
eigen collectie. Alleen voor het
edste concert van woensdag zijn
nqg kaarten verkrijgbaar voor 25
gulden. De concerten beginnen al
le dagen om 21.00 uur.
Zcndag 5 november is het's mid
days vanaf 14.00 uur weer tijd
voor Daylight Dancing in Night-
toVn. Onder leiding van Neel de
Jong is er een workshop Afrikaans
dansen, en er is ook een optreden
van muziekgroep Ngevel. Natuur-
lijk is er ook deze keer weer een
speciaal programma voor kinde-
ren. De entree bedraagt 15 gulden.
Kinderen van 5 tot 12 jaar betalen
de helft en kinderen tot vijf jaar
mogen gratis naar binnen. In het
Maastheater zondag weer een
Bimbo Complex, hosted by Ted
MTC Fred 'tight jeans' Cabrio
let. Het begint om 23.00 uur en de
entree bedraagt 12,50.
Baroeg heeft woensdag Disgorge
en Godless Truth op bezoek. De
eerste band start om 21.00 uur en
kaarten kosten 15,00. Vrijdag op
hetzelfde podium drie Zuid-Ame-
rikaanse bands: Ratos de Parao,
Agresion en Retturn. Aanvang
21.00 uur en ook nu betaal je
15,00 om binnen te komen. Na een
Altematieve Dansavond op zater
dag, is het zondag tijd voor The
Dillinger Escape Plan, Botch en
Ananda. Aanvang 15.00 uur en de
entree bedraagt 15,00.
Rotown heeft zondag een spette-
rende flamencomiddag met gitarist
Teye en voet lieftallige danseres-
sen. Het begint om 14.00 uur en de
toegang is gratis. Ook gratis is de
Grant Lee Buffalo Sessie die om
22.00 uur die avond op het pro
gramma staat. Het repertoire van
Grant Lee Buffalo vertolkt door de
heren van Paddington en Mark Rit-
sema.
ROTTERDAM - Verse Geesten
organiseren vanaf 5 november ie-
dere eerste zondag van de maand
Calypso Tunes in Calpyso in Rot
terdam. Een feest met een kop en
eeh staart; negen edities die begin
nen om 19.00 uur en eindigen om
00.00 uur. Iedere avond krijgt een
kleur, een gedicht, een keuken, een
gast-dj, een beeld, een gevoel.
Gasten kunnen dansen, eten, drin-
kegi, relaxen, lezen en kijken.
Loungen? Nee, dat niet, daar is de
muziek te aanstekelijk voor.
Want Ronald Molendijk en gasten
- waaronder Marcello, Mick Bos-
kamp, Joost van Bellen, Jeroen van
Inkel, Michel de Hey, Olaf Mol en
Dimitri - zullen hun dierbaarste
platen meenemen uit de jaren zes-
tig, zeventig, tachtig, negentig en
2000. Master of Ceremonies Art
en consorten zullen niets aan het
toeval overlaten. Kickel van Scha-
ik, Camiel Vlasman en Ronald
Molendijk vormen de spil van het
genootschap Verse Geesten. Zij
worden bijgestaan door Jaqueline
Borsboom en Marit de Jonge, die
hun sporen op organisatorisch ge-
bied verdiend hebben in diverse
uitgaansgelegenheden. Gezamen-
lijk hebben zij besloten om leuke
dingen te gaan doen, waar zoveel
mogelijk mensen deel van uit mo
gen maken. Laagdrempelig, ver-
rassend en gezellig.
Aflevering 1 staat op zondag 5 no
vember in het teken van intimiteit:
Was de wereld maar heel klein,
dan kon ik nog dichter bij je zijn.
Kaarten kosten 20 gulden. Loca-
tie: Calypso 2001, Mauritsweg 5
in Rotterdam. Informatie: www-
.versegeesten.nl.
CAPELLE A/DIJSSEL - Op 2 no
vember staat The Rosenberg Trio
met Jan Akkerman in het Isala
Theater in Capelle a/d IJssel. Een
Verkrijgbaar bij:
ma. t/m vr. 09.00-17.00 uur
zaterdag 09.00-14.00 uur
Westblaak 180 Tel 010-4004206
heerlijke muziekavond waarin de
gitaar de hoofdrol speelt.
De neven Stochelo, Nonnie en
Nous'che Rosenberg hebben een
gedeelde passie: muziek maken.
Typerend van The Rosenberg Trio
is de zigeuneijazz. De grote inspi
rator van het trio is Django Rein-
hardt, de legendarische zigeunergi-
tarist die als eerste een Europees
equivalent van de Amerikaanse
jazz creeerde. Zijn muziek vormt
nog steeds de muzikale voedings-
bodem voor The Rosenberg Trio.
Jan Akkerman slaat steeds nieuwe
wegen in. Begin jaren '50 was hij
al een bekende naam in de Neder
landse popwereld. Eind jaren '50
maakt hij al Ticks' die pas veel la
ter in de mode raken. In zijn vorige
reeks van theaterconcerten speelde
Akkerman 'standards' uit de Ame
rikaanse lichte muziek. Ze inspire-
ren hem tot nieuwe bewerkingen.
door Anne-Rose Hermer
Wie hoofdzakelijk voor de mooie
tutu's en decors naar een ballet-
voorstelling gaat, komt bedrogen
uit. Liefhebbers van technisch
hoogstaande moderne dans treffen
het beter. De zes dansers die Icoon
tot leven brengen, dragen gewone,
dagelijkse kleding. Bovendien is
de dansvloer leeg en zwart, met
uitzondering van een grote witte
ruitvormige ruimte. Er zijn sobere
kleuren gebruikt voor de aankle-
ding van de artiesten, zoals bor
deaux en donkergroen. Ook opval-
lend is dat alle dansers een solo
hebben. Begrijpelijk, want in
Icoon worden eigenlijk zes totaal
verschillende portretten geschetst
van mensen. Daarom moesten de
dansers, vier vrouwen en twee
mannen, goed van elkaar te onder-
scheiden zijn. Zo lopen hun leeftij-
den uiteen van 22 tot 37 jaar.
„Nee", verklaart Rogie stralend,
op de vraag of onder de gewone
kleding niet gewoon een ballet-
maillot verstopt zit. Vervolgens
blijkt de kleding niet lang in de
weg te zitten. Op een gegeven mo
ment kijkt het publiek naar een in
ondergoed gehuld gezelschap. In
eerdere producties van Rogie heb
ben dansers zelfs in geboortekos-
tuum op het podium gestaan, zoals
in Lichaam. De vriendelijke cho-
Dries van derPosten Chantal Scheepbouwer in Icoon van Rogie
Company. foto: Rogie Company/Rob 't Hart
reograaf schuwt naakt niet in zijn
balletten, zolang het functioneel is.
Als het te pas en te onpas gebruikt
gaat worden, raakt het bijzondere
ervan af. Volgens Rogie zijn dan-
dere danser even makkelijk uit de
kleren gaat", waarschuwt hij.
Voor de muziek die te horen is tij
dens Icoon is gebruik gemaakt van
sterk uiteenlopende muzieksoor-
sers iiberhaupt lichamelijk. „Ze
gaan anders met hun lichaam om,
simpelweg omdat het hun instru
ment is om dingen mee uit te beel
den. Maar dit houdt niet in dat ie-
ten. Zowel George Michael, Roy
Orbison als Paganini en een wals
van Johan Strauss komen voorbij,
net als het werk van Nick Drake,
een solist die uitsluitend door gi-
taarmuziek begeleid wordt.
In de afgelopen elf jaar heeft Rogie
zeventien voorstellingen uitge-
bracht, wat duidt op een enorme
productiviteit. De choreograaf legt
uit dat hier ook korte dansen bij
horen, zoals een pas de deux van
acht minuten in opdracht van een
dansschool. Toch gaat ook hier
nog een heleboel tijd in zitten. Ro
gie probeert juist in dergelijke dan
sen iets vernieuwends te verwer-
ken. Dans is voor hem een expres-
siemiddel om de hedendaagse rea-
liteit een dimensie te verschaffen.
Dit komt ook naar voren in de
dansfilm 12, gemaakt in het kader
van Rotterdam Culturele hoofd-
stad 2001, die over 'beweging'
gaat. Hierin staan twaalf mensen
centraal tussen de 1 en 77 jaar.
Met de voorstelling van Icoon sluit
Rogie een periode af. Ten eerste
verandert de wijze waarop Rogie
Company gefinancierd wordt.
De subsidie is afkomstig van de
Gemeente Rotterdam, het Fonds
voor de Podiumkunsten en de Rot-
terdamse Kunststichting. Momen-
teel krijgt Rogie subsidie per pro
ject, maar met ingang van volgend
jaar vindt deze ondersteuning op
structurele basis plaats. Ten twee-
de wil Rogie een andere kant op.
Het heeft voordelen om choreo
graaf plus decor- en lichtontwerper
te zijn. Je ziet het geheel sneller
voor je. Toch kleven er ook nade-
len aan deze veelzijdigheid. „Er
bestaat een gevaar dat je jezelf her-
haalt", meent Rogie. Mede daar
om wil hij wat meer met anderen
samen gaan werken. Enkele stu-
denten die al een proefvoorstelling
van Icoon bijgewoond hadden,
vonden dat ze langzaam in de
voorstelling gezogen werden. Ro
gie beschouwde dit uiteraard als
een compliment. Hopelijk denken
de toekomstige bezoekers er ook
zo over.
Icoon gaat op 4 november in pre
miere in LantarenA/enster aan de
Gouvernestraat, 010-277.22.77.
Na een toer door het land, keert
Icoon op 7 januari 2001 terug in
Theater Zuidplein. Meer informa
tie: Rogie Company, tel. 010-
244.09.68 of www.sdansr.nl/r-c
door Vincent Wernke
Hoewel Lopez op filmgebied nog
niet echt een enorme hit heeft ge-
scoord, is ze een van 's werelds
meest bewonderde actrices. Van-
zelfsprekend heeft dat meer te ma
ken met haar uiterlijk dan met haar
acteerkwaliteiten. In haar video-
clips maakte ze handig gebruik van
deze reputatie, door zich in weinig
verhullende outfits te kleden. Ook
tijdens verschillende gala's bracht
ze met haar verschijning vele man
nen het hoofd op hoi. Zo droeg ze
tijdens de MTV Music Video
Awards niet meer dan een lap stof,
die als een jurk rond haar lichaam
was gewikkeld.
En dus keek de hele wereld reik-
halzend uit naar de nieuwste film
met Jennifer Lopez. Met The Cell
van debuterend filmregisseur Tar-
sem Dhandwar wordt aan deze
vraag voldaan. Het is echter maar
de vraag of de vele fans die ze met
haar muziek heeft opgedaan, deze
film zullen waarderen. In The Cell
speelt Lopez de rol van Catherine
Deane. Zij laat zich via een specia-
le computer koppelen aan de her-
senen van een ventje dat al lange
tijd in coma ligt. Op die manier
kan ze achter de oorzaak van zijn
coma komen.
Tegelijkertijd zit FBI-agent Peter
Novak (Vince Vaugh) achter een
beruchte seriemoordenaar aan. De
ze Carl Starger (Vincent d'Onof-
rio) vermoordt vrouwen door ze
langzaam te laten verdrinken in
een speciaal ingerichte martel-
ruimte, die geheel electronisch ge-
stuurd is. De vrouwen worden in
een afgesloten ruimte gezet waar
af en toe een flinke slok water in-
loopt. Uiteindelijk verdrinken ze,
waarna Starger ze bewerkt met
bleekwater om een soort poppen
van ze te maken.
Als Novak achter de verblijfplaats
Jennifer Lopez eindelijk weer eens op het witte doek in The Cell.
van de seriemoordenaar komt,
heeft Starger net een beroerte ge-
had waardoor hij in een eeuwige
coma is gekomen. Omdat Novak
weet dat Starger nog ergens een
meisje gevangen heeft zitten, dat
spoedig zal sterven, besluit de FBI-
agent een beroep te doen op Cathe
rine. Na wat twijfels besluit zij
haar hersens aan te laten sluiten op
die van de seriemoordenaar. Ze
komt terecht in de bizarre en duis-
tere wereld van deze psychopaat.
Tot overmaat van ramp dreigt ze in
deze bizarre wereld de scheiding
tussen fantasie en werkelijkheid te
vergeten.
Regisseur van The Cell is Tarsem
Dhandwar, vooral bekend van zijn
videoclips voor onder meer Suzan
ne Vega en REM. Wat bij het zien
van The Cell duidelijk wordt, is dat
Dhandwar vooral bezig is geweest
met het visuele aspect van zijn eer
ste speelfilm. In het hoofd van de
seriemoordenaar kan hij zich wat
dat betreft volledig uitleven. Voor
al acteur Vincent d'Onofrio (Men
in Black, Ed Wood, Full Metal
Jackett) speelt in deze visuele we
reld een belangrijke rol. De beel
den die dit oplevert zijn mooi, fas-
cinerend en soms heel gruwelijk.
Het vervelende is dat The Cell een
beetje te veel leunt op de mooie
plaatjes. Een mooi beeld, dat van
binnen hoi is.
Het verhaal - van een eveneens de-
buterende scenarioschrijver - doet
hier en daar denken aan Silence of
the Lambs en Seven, maar bereikt
nergens de kracht en spanning die
deze films wel hadden. Jennifer
Lopez mag zich in de hoofden van
anderen ook helemaal uitleven,
maar ook in haar geval komt dat
vooral neer op het plaatje.
Dhandwar was blijkbaar net zo on
der de indruk van haar verschij
ning als die miljoenen fans. Deson-
danks levert Dhandwar een film af
die fascineert, en het publiek zal
verdelen in duidelijke voor- en te-
genstanders. Een compromis is bij-
na niet mogelijk. The Cell is een
film om over na te praten. Op het
witte doek blijkt Jennifer Lopez in
ieder geval heel wat minder door-
snee dan op cd.
In het Filmhuis draait donderdag 2 en vrijdag 3 november Boys dont' cry
van regisseur Kimberley Pierce; zaterdag 4 november Felicia's journey
van regisseur Antom Egoyan. In Filmtheater het Zeepaard draaien dezelf-
de films, alleen in andere volgorde: vrijdag 3 november Felicia's journey,
zaterdag 4 november Boys don't cry.
'Boys Don't cry' is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van Teena
Brandon. Deze jonge vrouw is transseksueel. In afwachting van een sek-
se-veranderingsoperatie doet zij zich jarenlang voor als man onder de
naam Brandon Teena. Met die identiteit arriveert zij ook in Falls City, een
desolaat plattelandsgat dat wordt bevolkt door laag opgeleide Amerika-
nen, ver verwijderd van 'The American Dream', een bestaan bij elkaar
proberen te scharrelen. Brandon hangt wat rond met zijn vrienden en be
gint een verhouding met Lana, de ex-vriendin van een van zijn vrienden.
Een verhouding die zelfs blijft bestaan als Lana achter Brandon's ware
identiteit komt. Maar dan slaat het noodlot toe. Door een ongelukkig toe
val komen twee van zijn 'vrienden' achter zijn geheim. Er volgt een voor-
spelbaar gewelddadige reactie. Prachtig achterspel van de twee hoofdrol-
spelers, die hiervoor met een Oscarnominatie werden beloond.
Bob Hoskins is chef van een bedrijfskantine in Birmingham. Hij is een
toegewijde, door zijn hang naar perfectionisme gevreesde, maar ook ge-
respecteerde werker, die na gedane arbeid naar zijn grote - in jaren vijftig
ingerichte - huis rijdt, om daar van een weelderig diner met een goed glas
wijn te genieten. Langzamerhand wordt echter duidelijk dat achter Hos-
kin's sociaal volmaakt aangepaste optreden een traumatisch verleden
schuilgaat. Hij zoekt de oplossing voor zijn problemen bij een psycho-
analyticus, maar bij jonge vrouwen, die hij met verzonnen, zielige ver-
haaltjes zijn huis in lokt. Dat bekomt de vrouwen slecht. De jonge, zwan-
gere Ierse vrouw Felicia, die in Engeland op zoek is naar haar vriend,
dreigt zijn volgende slachtoffer te worden.
Het Filmhuis Schiedam is gevestigd in Gebouw de Teerstoof, Nieuwstraat
12 in Schiedam. Aanvang van de avondfilm is steeds 21.00 uur. Toegang:
fl. 12,50 (donateurs 10,-). Rotterdam-pashouders hebben de eerste keer
gratis toegang (inclusief donateurschap; tegen inlevering van coupon nr.
65) en betalen vervolgens slechts fl. 5,- per voorstelling. De kassa is een
half uur voor aanvang open. Het actuele filmprogramma is te vinden op
www.filmhuis.dsv.nl of de Nederlandse bioseoopladder op Internet
(www.bioscoop.com). Filmtheater het Zeepaard is gevestigd in de Stads-
gehoorzaal, Schiedamseweg 51 in Vlaardingen. Kaarten voor beide film-
huizen kunnen worden gereserveerd op dinsdag tot en met zaterdag van
13.00-17.00 uur en op donderdag t/m zaterdag ook van 19.00-20.00 uur
aan de Stadsgehoorzaal, tel. 434 05 00.
De Bloeiende Maagden
'Vergeef ze, ze weten niet wat ze doen'
De Bloeiende Maagden hebben een eigen, dynamische vorm van theater
ontwikkeld, die niet echt onder cabaret, toneel of wat voor genre ook valt.
In de nieuwe voorstelling zijn de maagden uitverkoren om mee te spelen
in The Game of Live. Ze krijgen daarvoor zeven levens en de onmogelijke
opdracht om 'De Verlossing' te zoeken. Ze doen ontzettend hun best,
maar dat is niet genoeg.
Woensdag 8 november, aanvang 20.00 uur, toegang fl. 30,-.
Rijnmond Theater Produkties
'Best Little Whorehouse'
Na verschillende andere musicalproducties presenteert RTP nu 'The best
little whorehouse in Texas'. Het originele Amerikaanse theaterscript is in
eigen beheer vertaald. Het verhaal speelt zich af in een doorgaans rustig
plattelandsstadje. Buiten de stad ligt een bordeel die gedoogd wordt door
de plaatselijke sheriff, die een meer dan goede band heeft met de eigena-
resse. Een gladde TV-persoonlijkheid wil echter een eind maken aan deze
situatie. De voor- en tegenstanders van het bordeel bieden de ingredienten
van dit spektakelstuk.
Vrijdag 10enzaterdag 11 november, aanvang20.15uur, toegangfl. 30,-.
Conny Janssen Danst
'Instinct'
Deze geheel nieuwe, avondvullende productie wordt door acht dansers
van Conny Janssen Danst opgevoerd. Hun laatste voorstelling kreeg goe
de recensies, waardoor men van deze productie ook wat mag verwachten.
Woensdag 15 november, aanvang 20.00 uur, toegangfl. 27,50.
Tineke Schouten
'Showiesjoo'
Een van Neerlands bekendste cabaretieres komt naar Vlaardingen toe. Zij
zal haar nieuwste one-woman-show in de Grote Zaal opvoeren. Ook nu
kan men weer messcherpe typetjes verwachten, waaronder de Utrechtse
Bep Lachebek. Hoewel het stuk voornamelijk naar het komische helt,
komt er ook een serieuze kant aan bod. Ontroerende liedjes laten zien dat
Schouten voor veel meer goed is dan een avondje plat vermaak. Tineke
wordt tijdens de show begeleid door een live-orkest, die haar tegenspel zal
bieden.
Donderdag 16 en vrijdag 17 november, aanavng 20.00 uur, toegang fl.
47,50.
Kaarten zijn verkrijgbaar aan de kassa van de Stadsgehoorzaal, Schie
damseweg 51, van dinsdag tot en met zaterdag van 13.00 tot 17.00 uur en
een uur voor aanvang van de voorstelling.
Eric van Sauers
een fijn warm mens
Na zijn vorige programma 'Eric van Sauers is Eric van Sauers' gaat Eric
het nu niet meer over zichzelf hebben. Niet dat hij over zichzelf is uitge-
praat. Oh nee. Maar er zijn ook andere mensen over wie Eric het graag zou
willen hebben. Eric houdt van andere mensen. Eric is een fijn warm mens.
Over wie hij het gaat hebben, houdt hij nog even voor zich. Het zijn na-
tuurlijk wel inspirerende persoonlijkheden, anders zou hij wederom zijn
eigen persoontje beter in de schijnwerpers kunnen zetten. Eric van Sauers
is de winnaar van Cameretten 1997.
Zaterdag 4 november, aanvang 20.30 uur, toegangfl. 25,-
Hakim
Roodkapje
Hakim is een creatieve duizendpoot. Hij doet de dingen graag op zijn ma
nier. Daarmee oogst hij al jaren succes. Hakim steek Roodkapje in een
nieuw jasje. Misschien heeft Roodkapje dan helemaal geen roodkapje
meer. En is de boze wolf opeens lief geworden. Wellicht is de grootmoe-
der een juf van school die helemaal niet ziek is. Het publiek moet maar af-
wachten wat er allemaal gaat gebeuren. Dat er veel gebeurt in deze voor
stelling en dat het bijzonder is, dat staat wel vast. Een sprookje van een
sprookje. In het Roodkapje van Hakim speelt Hakim alle rollen zelf. Daar-
naast zijn er, zoals in al zijn voorstellingen, diverse rollen weggelegd voor
het publiek.
Woensdag 8 november, aanvang 14.00 uur. De voorstelling is uitver-
kocht.
La Kei
Uit Liefde
Vier gewonde stierenvechters verblijven tijdelijk in het gespecialiseerde
revalidatiecentrum Casa Rosso di Torro. Behalve dat een botsing met de
stier deze temperamentvolle en hartstochtelijke mannen fysieke schade
heeft opgeleverd heeft ook hun ego een knauw gekregen. Daarom werken
ze onder de bezielende leiding van Don Jos6, de dramatherapeut, aan hun
glorieuze terugkeer in het strijdtoneel van de arena. De voorstellingen zijn
een mix van drama, muziek, cabaret en visueel theater.
Zaterdag 11 november, aanvang 20.30 uur, toegangfl. 25,-.
Kaarten zijn verkrijgbaar aan de informatiebalie van het stadhuis, Ko-
ningshoek, op werkdagen tussen 09.00-17.00 uur en aan de kassa van de
Schuurkerk. Telefonisch reserveren op 5931931 (stadhuis) of 5913700
(theater). Een kaartje kan ook aan de zaal worden gekocht.